Перегляньте відеоінструкцію
Порядок роботи
- Перегляньте відеоніструкцію
- Виконуємо завдання
- Готуємо завдання для перевірки:
- файлом програми скретч
- фотозвіт алгоритму та об'єктів програми
- відеозвіт алгоритму та роботи програми
- Здаємо на перевірку одним із способів
- на електронну пошту вчителя alexsilentnight@gmail.com (в листі вказуємо клас, прізвище та ім’я учня і назву чи номер завдання)
- на телеграм вчителя (номер питаєте у класного керівника; в повідомленні вказуємо клас, прізвище та ім’я учня і назву чи номер завдання)
- на вайбер вчителя (номер питаєте у класного керівника)
- у Фейсбук https://www.facebook.com/profile.php?id=100003226237510 (у випадку коли попередні варіанти недоступні; тільки для підтверджених і надійних профілів: з вказаними ПІБ, фото та іншою інформацією)
- Очікуємо результату перевірки
- автору оригінального рішення (тому хто здав раніше) мінус 2 бали (за неспортивну поведінку)
- плагіатору мінус 6 балів (за відсутність академічної доброчесності)
У випадку підозри порушення академічної доброчесності після аналізу Вашої роботи та робіт інших учнів, 24-25 травня буде запропоновано пройти онлайн захист Вашої роботи з використанням сервісу Zoom. На добровільних засадах і Вашій впевненості, в тому, що ви розумієте що, як і навіщо працює у Вашій програмі.
Пам'яйте, що "списати" і "навчитися" - це різні речі, а вчитися можна по-різному...
Завдання
Створити вікторину на 6 питань з одного зі шкільних предметів на Ваш вибір.
Вимоги
- 6 питань
- 3 спроби
- в кожній спробі порядок питань змінено
- бали за питання:
- 1 питання = 0,5 бала
- 2 питання = 1 бал
- 3 питання = 1,5 бали
- 4 питання = 2 бали
- 5 питання = 2,5 бали
- 6 питання = 3 бали
- бали за спроби:
- за першу стпробу - максимум 10,5 балів
- за другу - на 1 бал менше, ніж набрав учасник
- за третю - на 2 бали менше, ніж набрав учасник
- кінцевий результати визначається так:
- якщо в середньому за три спроби отримується 9,5 бала - виводите повідомлення "Молодець! 12 балів!"
- в усіх інших випадках - середнє значення за три спроби
Немає коментарів:
Дописати коментар